Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2022 lykkedes det for Destination Vadehavskysten i samarbejde med VisitDenmark at få tv-holdet bag det hollandske program Camp to Go til Ribe.
Og noget tyder nu på, at Camp to Go har givet Ribe Camping eksponering, som har virket. Det skriver Turisme24.dk.
I programmet følger seerne en familie på deres campingferie i Ribe, og udsendelse er blevet genudsendt flere gange, og har i alt haft over 900.000 seere. Samtidig har Ribe Camping aldrig før haft så mange hollandske gæster som i 2023, men præcis hvor mange gæster, der er tale om, oplyses dog ikke.
Det er ikke nemt at dokumentere, hvorvidt programmet er den direkte årsag til campingpladsens succes med at tiltrække hollænderne, men meget peger i den retning, fortæller Anne Schested Hansen, som ejer Ribe Camping sammen med Jonas Grønbech Sørensen.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Arp-Hansen Hotel Group sætter omsætningsrekord i 2024
02-05-2025
-
Hotel Fjordgaarden vender udviklingen med millionoverskud
02-05-2025
-
Dansk hotelkæde: Driftsdirektører får nye roller
02-05-2025
-
Stjernekok fra Søllerød Kro med i kulinarisk topmøde på Bornholm
02-05-2025
-
VisitDenmark undersøger Greenpeace-kampagne for brud på ophavsret
02-05-2025
-
Fødevarepriser stiger igen
02-05-2025
-
Billund Lufthavn mærker Ryanairs farvel med stor passagernedgang
02-05-2025
-
Årets dygtigste håndværkere hædres på Københavns Rådhus
02-05-2025