Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et godt år for den danske fastfood-kæde, der trods stigende indkøbs- og elpriser lander et overskud på 19 mio. kr. i 2022 mod 8,6 mio. kr. i 2021. Det skriver Fødevarewatch, som har kigget på det nye årsregnskab.
Samtidig vokser virksomhedens egenkapital fra 54,3 mio. kr. i 2021 til 73,4 mio. kr. i 2022, og ledelsen betragter årets resultat som tilfredsstillende og over forventning.
Dog fremgår det også i årsregnskabet, at ledelsen ikke forventer samme overskud i 2023.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025