Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et godt år for den danske fastfood-kæde, der trods stigende indkøbs- og elpriser lander et overskud på 19 mio. kr. i 2022 mod 8,6 mio. kr. i 2021. Det skriver Fødevarewatch, som har kigget på det nye årsregnskab.
Samtidig vokser virksomhedens egenkapital fra 54,3 mio. kr. i 2021 til 73,4 mio. kr. i 2022, og ledelsen betragter årets resultat som tilfredsstillende og over forventning.
Dog fremgår det også i årsregnskabet, at ledelsen ikke forventer samme overskud i 2023.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025