Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et godt år for den danske fastfood-kæde, der trods stigende indkøbs- og elpriser lander et overskud på 19 mio. kr. i 2022 mod 8,6 mio. kr. i 2021. Det skriver Fødevarewatch, som har kigget på det nye årsregnskab.
Samtidig vokser virksomhedens egenkapital fra 54,3 mio. kr. i 2021 til 73,4 mio. kr. i 2022, og ledelsen betragter årets resultat som tilfredsstillende og over forventning.
Dog fremgår det også i årsregnskabet, at ledelsen ikke forventer samme overskud i 2023.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Subway åbner første restaurant i ny dansk storsatsning
18-09-2025
-
Venstre åben for udeservering på Rådhuspladsen
18-09-2025
-
Femernforbindelsen risikerer mindst et års forsinkelse
18-09-2025
-
HORESTA udvider direktion med juridisk direktør
18-09-2025
-
Marriott nærmer sig 250 mio. medlemmer i bonusprogram
18-09-2025
-
Schackenborg frasælger jord for at satse på turisme
18-09-2025
-
Trepartsaftale åbner for turismeudvikling i Sydfyn
18-09-2025
-
Museerne fortsætter rekordkurs – kulturturisme i vækst
18-09-2025
-
Bornholm lancerer chatagent for turister
18-09-2025