Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Facebook-markedsføring, Instagram-venlig indretning og en populær placering i Aalborg er blandt ingredienserne i opskriften på Catch Sushi Bar & Cocktails' flotte resultat for 2021, der lander på 2,7 millioner. Men vejen til det bugnende overskud har ikke været uden bump, skriver Aalborgnu.dk.
”Vi åbnede i oktober 2020, bare to måneder før den anden corona-lockdown. Vi måtte afskedige alle vores deltidsansatte og sende dem på fuldtid hjem med lønkompensation,” fortæller Xuan Ngo, der er markedsføringsansvarlig for Catch Sushi Bar & Cocktails.
Selv har han ikke modtaget en eneste krone i løn, og det samme gælder de øvrige ejere, direktør Khan Vi Hoanh Pham og køkkenchef Zhenbin Lin. At vi ikke selv har fået løn endnu spiller selvfølgelig en rolle i, at vi kan levere så flot et resultat i vores første regnskabsår, siger Xuan Ngo, som alligevel er jeg overrasket over, at det er gået så godt.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025