Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Danmark er vært for superevents, skaber det blivende aftryk. Vi mødes, vi glædes, vi oplever, vi sanser og skaber nye relationer. Danmark opnår en uvurderlig branding uden for landets grænser. Vi viser, hvad vi kan på mange parametre – værtskab, service, bæredygtighed, kvalitet, professionalisme, ordentlighed og imødekommenhed. Derfor skal vi naturligvis arbejde på at blive bedre til at tiltrække de internationale superevents, skriver Christian Folden Lund er CEO i Bellagroup, Peter Krogsgaard er SVP kommerciel direktør i Københavns Lufthavn, Allan L. Agerholm er bestyrelsesformand i Parken Sport & Entertainment, og Dan Hammer er CEO i Royal Arena i et indlæg hos Berlingske.
”Erhvervsministeren har netop præsenteret en ny national turismestrategi, hvor vigtigheden af turismepotentialet i events understreges. Samtidig arbejder landets største kommune netop nu på en ny strategi for superevents. Begge gode initiativer kræver konkret handling. Tour de France er et funklende eksempel på, hvad vi kan,” skriver de.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025