Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Espresso House vil udvide med otte til ti nye forretninger i første halvdel af 2022. Det fortæller tyske Sabrina Jæger, der for et par måneder siden overtog direktørstolen i Espresso House, til Børsen, skriver FødevareWatch.dk.
Hun vil ikke afsløre, hvor mange nye Espresso House-butikker, der skal ligge i Danmark ved udgangen af året, men hun fortæller, at butikkerne ikke behøver at være forankret i de danske storbyer.
"Visionen med ekspansion er, at vi ikke kun er centreret omkring storbyer, men vi også tør komme ud til steder, hvor du normalt ikke ser en virksomhed som os. Vi tror, konceptet og produktet fungerer et lokalt sted, som kan være et samlingssted for en by," siger Sabrina Jæger.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025