Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med base i Sønderborg har et nyt bryggeri i Danmark set dagens lys. Bryggeriet hedder Too Old To Die Young og har et erfarent hold af stiftere i forgrunden og et barimperium i baggrunden. Idéen til det nye bryggeri kommer fra stifter Jesper Larsen, der tidligere har været ansvarlig for craft-brands i Royal Unibrew, hvor han blandt andet har stået for udviklingen af bryggeriet Anarkist i Odense, skriver FødevareWatch.dk.
”Det er en drøm, der endelig er blevet realiseret. Da jeg begyndte at tale om drømmen med de andre medstiftere, så begyndte tingene hurtigt at manifestere sig,” siger Jesper Larsen, adm. direktør og stifter.
Han gik desuden til sin tidligere kollega Lars Mejlgaard, der er kommerciel chef i barkoncernen Rekom Group. Jesper Larsen luftede idéen om et bryggeri i Rekoms lokaler i Sønderborg, hvor der i forvejen stod et helt bryggeri klar.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Minister: Turismen skal fylde mere i den offentlige debat
14-11-2025
-
Too Good To Go vinder frem i presset amerikansk marked
14-11-2025
-
H.C. Andersens Hus slår besøgsrekord i Odense
14-11-2025
-
Noma skifter retning og satser på produkter til forbrugerne
14-11-2025
-
Madklubben og Arla inviterer skoleklasser i køkkenet
14-11-2025
-
Københavnere kan følge historisk restaurering af Rundetårns kuppel
14-11-2025
-
Nyt hotel på vej i Nakskov med lokal investering
14-11-2025