Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Onlineplatformen Wecater mener, at cateringvirksomhederne burde lade sig inspirere af take away-branchen og gøre op med bøvlede henvendelser og uklare menuer.
Målet med Wecaters platform vil være at skabe bedre overblik over mulighederne, at gøre det nemmere at handle lokalt og at skabe fuld gennemsigtighed – for eksempel om afbestillingsregler, skriver Fodevarefokus.dk
”Hvis man bestiller take-away til aftensmad og ender med at blive skuffet over maden, er det trods alt lidt nemmere at sige ”pyt med det” og bare vælge en anden restaurant næste gang. Hvis man derimod bestiller catering til en fest, fødselsdag eller andre vigtige begivenheder og ønsker at tilfredsstille sine gæster med en velsmagende menu eller buffet, er det altså ikke lige så nemt – og bestemt ikke en sjov oplevelse, at maden ikke smager som forventet”, siger Jasper Vestorp, stifter og indehaver af Wecater.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025