Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

En række digitale tiltag hos Meyers har ført til en såkaldt digital vært, som gør det nemmere for koncernen at servere god mad for kunderne. Det skriver FødevareWatch.

"Vi havde nul digital kontakt med kunder og slutbruger, så vi havde ingen idé om, hvordan maden blev modtaget. Derfor begyndte vi for to år siden at åbne for dialogen om, hvordan vi kunne skabe snitflader til brugerne," siger Jesper Lykke Wacherhausen, der er kommerciel direktør i Meyers.

Den digitale omstilling giver Meyers viden om, hvor mange daglige bestillinger, der er på den leverede frokostordning, og fra marts næste år vil virksomheden dagligt få mulighed for at vurdere frokosten, så Meyers hver dag får feedback på den mad, de har leveret.

Læs hele historien her.

Se også

Meyers udfordret af egne klimamål

Madkoncernen Meyers har opnået væsentlige CO2-reduktioner, men må erkende, at opgaverne er større end forventet, især på deres egne faciliteter.

HORESTA melder om stærkt 2024

HORESTA er kommet ud af 2024 med flere medlemmer, end man startede året med. I 2025 vil man fokusere på projekter, som kan øge tilgangen til data og styrke ESG, lyder det.

Log ind