Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De danske attraktioner, herunder forlystelsesparker udgør store trækplastre for danske såvel som udenlandske turister. Ifølge VisitDenmark vil 80 pct. af de internationale gæster gerne gå på opdagelse i Danmarks attraktioner. Det skriver Niels Jørgen Jensen, der er direktør i Fårup Sommerland, i et indlæg på Turisme.nu.
Derfor mener han, at attraktionerne bør fylde mere i markedsføringen af Danmark som helhed.
”Nye forlystelser, udstillinger og øvrige fornyelser spiller en stor rolle i forhold til at tiltrække gæster til attraktionerne, og vi har mange stærke institutioner i Danmark, som er dygtige til at udvikle nye og spændende oplevelser og lytte til, hvad gæsterne efterspørger.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025