Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotelmarkedet bliver ikke nødvendigvis det samme som før coronakrisen, mener D'Angleterre-direktør, skriver Berlingske.
Selvom direktøren på det københavnske Hotel D'Angleterre, Lucas Johansson, efterhånden kan ane, at man er på vej ud af coronakrisen, så tror han ikke, at markedet er det samme som det, der var før krisen, giver han udtryk for i et interview med Berlingske.
"Jeg tror, vi er der nu, hvor jeg kan begynde at skimte en smule derinde, som vænnede øjnene til mørket. Enden af tunnelen kan jeg ikke se, men jeg ved, at der er lys et sted. Men det vil være et helt andet landskab, vi kommer ud i. Alting vil være forandret," lyder det fra Marcus Johansson, som også roser regeringen for at "handle hurtigt" ved brug af hjælpepakkerne, som bl.a. har sikret lønkompensation, hvilket har været nødvendigt, fordi hotellet stort set har været tomt.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025