Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Comwell Hotels, der foreløbig har 16 konferencehoteller og faciliteter i Danmark, er klar med en organisationsændring. Baggrunden er, at Comwell ønsker at stå stærkere i markedet, at komme tættere på sine kunder og tage markedsandele, oplyser den danske hotelkæde, skriver Standby.dk.

”Coronakrisen har betydet, at vi skal være endnu mere på tæerne. Comwell har som koncern besluttet, at vi vil komme styrket ud af krisen i forhold til vores konkurrenter. Vi skal være hurtigere i vores beslutningsprocesser og tættere i dialogen med vores kunder og gæster. Derfor strømliner vi organisationen og lægger en række afdelinger sammen i én fælles kommerciel organisation.”

Det siger Michael Hansen, der nu står i spidsen for de sammenlagte afdelinger, til STANDBY.dk. Han tiltrådte i august sidste år som Comwells salgsdirektør, hentet fra stilling som salgschef hos SAS i Danmark. Michael Hansen var i forvejen i koncernledelsen hos Comwell og får i sin nye position titel af Kommerciel Direktør/CCO i Comwell-organisationen. Som director of sales afløses Michael Hansen i Comwell af tidligere salgsdirektør for corporate og MICE hos Scandic i Danmark, Peter Hansen.

Læs mere her.

Log ind