Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbningsdagen for Villa Copenhagen var en milepæl i Petter Stordalens liv. Ikke blot fordi det kostede over 1,5 mia. kroner og tog mere end fire år at restaurere de 25.000 kvadratmeter, som den gamle posthusgrund fra 1912 rummer. Men også fordi det spektakulære luksushotel endelig kunne slå dørene op, efter at åbningsdagen på grund af coronakrisen var blevet udskudt op til flere gange, skriver Berlingske.
Filosofien hos den flamboyante direktør er klar:
”Mange tror, jeg sælger værelser. Det gør jeg fandme ikke. Det, jeg sælger, er ikke et værelse. Jeg sælger oplevelser, jeg sælger drømme. Hvis alle drømmene er borte, har jeg intet at sælge bortset fra et værelse,” siger Petter Stordalen til avisen.
Han er stensikker på, at han forretningsmæssigt har placeret sig lige i midten af en global trend. At lysten til at rejse ikke er forsvundet i coronakrisens kølvand, og at vi, uanset hvad fremtiden byder, fremover kommer til at rejse mere og mere - om end der kan gå lang tid.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025