Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
’PIF® - Pay It Forward’ er en ny app, der tilbyder kvit og frit alle kulturinstitutioner, hoteller, restauranter, servicevirksomheder m.m. gratis brug af app’en under nedlukningen af Danmark i forbindelse med Covid-19. Formålet er at hjælpe erhvervsdrivende med at holde gang i omsætningen i en tid, hvor det meste er lukket.
Via app’en kan danskere glæde andre med en gave, tjeneste eller oplevelse. Man køber simpelthen en vare, betaler for den og så sender man et værdibevis på varen til den, man gerne vil glæde. Og virksomheden modtager pengene hurtigt efter købet.
”Vi håber, at mange kulturtilbud, restauranter mv. kommer bedre gennem krisen, når de nu kan få en gratis salgskanal. Med PIF® – Pay It Forward kan alle de, der ønsker at sende en tanke i form af en gave til en ven, en kollega eller et familiemedlem, nemmere gøre det i en tid, hvor det svært at mødes eller opleve ting sammen” siger direktør for PIF® – Pay It Forward, Mark Corke.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025