Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, ønsker nu for alvor at sætte skub i planerne om at indtage det svenske hotelmarked, og derfor har Zleep Hotels valgt at insource en vigtig kernefunktion; nemlig kædens svenske salgsafdeling. Til at bane vejen for Zleep Hotels i det bakkede, svenske terræn står kædens nyansatte Sales Manager; Caroline Petersson.
Caroline Petersson har med sine 31 år i servicebranchen stor indsigt i, hvad det vil sige at drifte, lede og sælge hoteller. Efter 11 år på Hilton Hotel, i både drift og salg, og et år som salgschef ved Berns Hotel Group, har Caroline Petersson nu søgt nye udfordringer ved Zleep Hotels:
”Efter mange år i branchen har jeg nu den store ære af at være en del af Zleep Hotels. Jeg ser et enormt vækstpotentiale i brandet, og jeg glæder mig til at etablere det danske hotelkoncept i Sverige”, fortæller ny Sales Manager i Zleep Hotels Caroline Petersson.
I januar i år åbnede den danske hotelkæde det første Zleep hotel på svensk jord – Zleep Hotel Upplands Väsby - og med en målsætning om at operere 40 hoteller i 2025 gør hotelkæden nu for alvor klar til at udbrede kendskabet til Zleep nordøst for Øresund, og her spiller kædens nye Sales Manager en afgørende rolle.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025