Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfood-kæden McDonald's køber nu den israelske tech-iværksættervirksomhed Dynamic Yield Ltd. i en handel til over 300 mio. dollars, hvilket svarer til næsten 2 mia. kr. Det skriver bl.a. Wall Street Journal ifølge Finans.dk.
Dynamic Yield har tidligere arbejdet for en række andre detailkæder med at levere personlige digitale kampagner til forbrugere gennem brug af kundedata. Kampagnerne har bl.a. været for IKEA samt tøjmærkerne Forever 21 og Fendi, ifølge selskabets hjemmeside.
”Vi fortsatte med at transformere vores forretning og har gjort betydelige fremskridt i at modernisere vores restauranter og tilbyde mere tilgængelighed, flere valgmuligheder og værdi til vores kunder,” lød det fra den adm. direktør Steve Easterbrook i regnskabet fra sidst i januar i år, ifølge Ritzau.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025