Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En utilfreds kunde hos takeaway-sitet Hungry.dk blev tilbudt at få sine penge retur, hvis Hungry.dk til gengæld måtte slette dele af en kritisk restaurantanmeldelse. Det skriver Fødevarewatch.
”Du kan få dine penge retur, hvis vi til gengæld får lov til at slette dele af din kritiske anmeldelse af et pizzaria.”
Sådan lød det i en mail til en utilfreds pizzakunde, som en medarbejder fra udbringningstjenesten Hungry.dk stod bag. Hos Hungry.dk beklagerr direktør Rune Risom forløbet.
”Vi har ingen interesse i at pille i kundernes anmeldelser. Men vi forsøger på kundens vegne at løse dårlige situationer og tage ansvar for, at kunderne har en god oplevelse og ikke skal i dialog med restauranten,” siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
- 
                            Ny HORESTA-direktør vil ændre fortællingen om branchen30-10-2025 
 
- 
                            Venstre-profil: Kommuner skal kunne tvinge Airbnb til at udlevere data30-10-2025 
 
- 
                            Korttidsudlejning kobles til ulovlig CPR-registrering i København30-10-2025 
 
- 
                            S og V går sammen i ny alliance for flere p-pladser i København30-10-2025 
 
- 
                            Fødevareminister nedlægger stillinger og samler styrelser i ny enhed30-10-2025 
 
- 
                            The Guardian hylder Fyn som eventyrlig og magisk rejsedestination30-10-2025 
 
- 
                            Hotel Faaborg solgt efter kort tid på markedet30-10-2025 
 
- 
                            Hvide Sande Havn udbyder nøgleområde til hotel- og ferieudvikling30-10-2025 
 
