Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Gæsterne i MCH Arenas lounge til FC Midtjyllands første hjemmekamp i Superligaens forårssæson 2019, fik sig nok noget af overraskelse, da de trådte ind ad døren. Loungen er de næste to år omdannet til "filialer" af tre kendte københavnske hoteller: nemlig Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, og sidst men ikke mindst Copenhagen Marriott, som alle drives af BC Hospitality Group.
Group Marketing Director hos BC Hospitality Group, Morten Jensen, siger:
"Det handler om at gøre noget andet og tænke skævt. Det giver rigtigt god mening, og det er bestemt ikke tilfældigt, at BC Hospitality Group og FC Midtjylland har indgået samarbejde. Vi ligner hinanden og vil begge gerne udfordre det normale. Vi vil skabe oplevelser. Det er her og nu det foregår."
Sponsoratet er aktivt forstået således, at de tre hoteller ikke kun er repræsenteret med reklamebanners og navneskilte. Der vil være konkurrencer på diverse sociale medier, events på stadion, gode tilbud på de tre hoteller for loungens gæster og meget andet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025