Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
OptiMeet 2019 er en anledning til at måle aktuelle strategier, udfordringer og tanker op imod dagens indlæg om branding, nye mødekoncepter, teknologi, hotelledelse og tendenser lige nu. Fortalt af dem, der er længst fremme på både vækst og indtjening.
Petter Stordalen fortæller blandt andet, hvordan Nordic Choice Hotels anvender begrebet multibranding i sin verdensomspændende markedsføring.
I alt ni kompetente fagfolk går på scenen i løbet af dagen. Herunder også Peter Haaber, CEO og stifter af Zleep Hotels, som viser, hvordan man prioriterer et serviceniveau, der gør gæsterne både glade og tilfredse - og samtidig skaber et godt økonomisk resultat. Dagen afsluttes med netværk.
Se programmet og læs mere om OptiMeet: https://kursuslex.dk/arrangementer/optimeet-2019/
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025