Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
OptiMeet 2019 er en anledning til at måle aktuelle strategier, udfordringer og tanker op imod dagens indlæg om branding, nye mødekoncepter, teknologi, hotelledelse og tendenser lige nu. Fortalt af dem, der er længst fremme på både vækst og indtjening.
Petter Stordalen fortæller blandt andet, hvordan Nordic Choice Hotels anvender begrebet multibranding i sin verdensomspændende markedsføring.
I alt ni kompetente fagfolk går på scenen i løbet af dagen. Herunder også Peter Haaber, CEO og stifter af Zleep Hotels, som viser, hvordan man prioriterer et serviceniveau, der gør gæsterne både glade og tilfredse - og samtidig skaber et godt økonomisk resultat. Dagen afsluttes med netværk.
Se programmet og læs mere om OptiMeet: https://kursuslex.dk/arrangementer/optimeet-2019/
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025