Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den kendte amerikanske donut- og kaffekæde Dunkin' Donuts tager nu et kontroversielt valg i forsøget på at distancere sig fra sit oprindelige kerneprodukt, nemlig salget af donuts.
Fra og med januar næste år dropper kæden ordet "donuts" i navnet, og vil fremover bare hedde Dunkin', oplyser moderselskabet bag Dunkin' Donuts, Dunkin' Brands Group.
Det skriver amerikanske Wall Street Journal.
Dunkin' Donuts er en af verdens største kæder, der sælger kaffe og bagværk. Kæden har globalt 11.000 butikker i over 30 lande. Langt størstedelen af butikkerne er dog placeret i USA.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025