Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Discountkæden Lidl går i offensiven for at trække flere danske forbrugere ind i butikkerne. Også kunder, som ikke hidtil har været kædens direkte målgruppe her i landet.
Det sker med en satsning på fødevarer fra små, lokale producenter rundt om i landet. Varer, som er produceret og udviklet i et samarbejde mellem producenterne og den danske gourmetkok Wassim Hallal. Han er bl.a. kendt for sin Michelin-restaurant Frederikshøj i Aarhus.
Sammen lancerer de i fødevareserien alt fra eksempelvis frisk pighvar fra Hirtshals til surdejsbrød fra Sønderjylland og småkager fra Mols bagt efter kokkens opskrifter.
Wassim Hallal fastslår, at der i Lidl-projektet løbende vil komme nye produkter. Han er i den forbindelse også opmærksomhed på færdigretter og de lette måltider.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alchemist er verdens femtebedste restaurant
20-06-2025
-
Forventer 20.000 ekstra overnatninger: Destination skal håndtere firmaidrættens svar på OL
20-06-2025
-
Flammen åbner stor restaurant i Silkeborg
20-06-2025
-
&Tradition åbner stilrent hotel i hjertet af København
20-06-2025
-
Madens Folkemøde får millionstøtte efter rekordår
20-06-2025
-
Har over 4000 restauranter på verdensplan: Nu åbner de for første gang i København
20-06-2025
-
Prolog åbner ny kaffebar på Papirøen
20-06-2025