Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I foråret 2017 lancerede McDonalds for første gang to måltidssalater, der var udviklet i samarbejde med Madkulturen. Nu har samarbejdet atter båret frugt, og McDonalds er klar med en "to’er,” som igen sætter skub i de sundere alternativer på menuen.
Hos Madkulturen giver samarbejdet rigtig god mening, da det er en måde at nå ud til mange danskere på.
”Vi er sat i verden for at skabe bedre mad til alle og dermed løfte på alle fronter. Dette er et godt eksempel på et samarbejde, der har ført til et sundere alternativ for de mange danskere", siger Judith Kyst, direktør i Madkulturen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025