Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sommeren bød på en flot stigning i antallet af gæster i Fårup Sommerland. Stigningen kommer både fra flere nordjyske besøg, men også en kraftig vækst i antallet af danske og udenlandske turister som har slået vejen forbi Fårup.
”Vi har haft en god sæson. April var godt nok lidt kold, men allerede i maj kom sommeren, og så fortsatte den faktisk helt til september og vendte så stærkt tilbage igen her i uge 41 og 42. De mange varme sommerdage har betydet, at de dejlige nordjyske strande har været lidt stærkere konkurrenter end normalt, men alt i alt er det gode sommervejr dejligt for Fårup – og sommeren 2018 kommer helt sikkert til at spille positivt ind på udviklingen af nordjysk turisme”, siger Per Dam, adm. direktør i Fårup Sommerland
Der er hele efteråret og vinteren aktivitet på Hotel Fårup med både virksomheds- og private arrangementer. Fårup Sommerland har også allerede øjnene rettet mod den kommende sæson, som byder på en række nye og spændende tiltag – heriblandt to nye attraktioner, som specielt retter sig mod parkens kernemålgruppe, nemlig børnefamilierne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025