Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Musiksmag er individuelt – præcis ligesom smagen af vores mad. Nogen er mere til en cheeseburger end hotwings, andre vil hellere have nuggets end en Big Mac, siger Claus Strand, der driver syv McDonald’s-restauranter, skriver Koda.
”Det går ikke, hvis vi fredag aften lige inden Disney Sjov, spiller hård rock. Der kommer nemlig mange børnefamilier på det tidspunkt, så skal vi vælge musik, som passer til dem. På samme måde kan der være mere rolig musik om morgenen, og mere moderne musik om eftermiddagen, hvor der kommer mange teenagere og skoleelever”, fortæller han, og fortsætter:
"Vi bruger julemusik meget aktivt i vores restauranter. Julemusikken skaber en stemning som er helt speciel for både gæster og medarbejdere. ”
Han fortæller, at man i november introducerer 10-15 pct. julesange i playlisterne. Når det bliver december skruer han langsomt op til 40-50 pct., og de sidste 4 dage inden jul, er det helt oppe på 60-70 pct. julesange.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
- 
                            Ny HORESTA-direktør vil ændre fortællingen om branchen30-10-2025 
 
- 
                            Venstre-profil: Kommuner skal kunne tvinge Airbnb til at udlevere data30-10-2025 
 
- 
                            Korttidsudlejning kobles til ulovlig CPR-registrering i København30-10-2025 
 
- 
                            S og V går sammen i ny alliance for flere p-pladser i København30-10-2025 
 
- 
                            Fødevareminister nedlægger stillinger og samler styrelser i ny enhed30-10-2025 
 
- 
                            The Guardian hylder Fyn som eventyrlig og magisk rejsedestination30-10-2025 
 
- 
                            Hotel Faaborg solgt efter kort tid på markedet30-10-2025 
 
- 
                            Hvide Sande Havn udbyder nøgleområde til hotel- og ferieudvikling30-10-2025 
 
