Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Musiksmag er individuelt – præcis ligesom smagen af vores mad. Nogen er mere til en cheeseburger end hotwings, andre vil hellere have nuggets end en Big Mac, siger Claus Strand, der driver syv McDonald’s-restauranter, skriver Koda.
”Det går ikke, hvis vi fredag aften lige inden Disney Sjov, spiller hård rock. Der kommer nemlig mange børnefamilier på det tidspunkt, så skal vi vælge musik, som passer til dem. På samme måde kan der være mere rolig musik om morgenen, og mere moderne musik om eftermiddagen, hvor der kommer mange teenagere og skoleelever”, fortæller han, og fortsætter:
"Vi bruger julemusik meget aktivt i vores restauranter. Julemusikken skaber en stemning som er helt speciel for både gæster og medarbejdere. ”
Han fortæller, at man i november introducerer 10-15 pct. julesange i playlisterne. Når det bliver december skruer han langsomt op til 40-50 pct., og de sidste 4 dage inden jul, er det helt oppe på 60-70 pct. julesange.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025