Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Musiksmag er individuelt – præcis ligesom smagen af vores mad. Nogen er mere til en cheeseburger end hotwings, andre vil hellere have nuggets end en Big Mac, siger Claus Strand, der driver syv McDonald’s-restauranter, skriver Koda.
”Det går ikke, hvis vi fredag aften lige inden Disney Sjov, spiller hård rock. Der kommer nemlig mange børnefamilier på det tidspunkt, så skal vi vælge musik, som passer til dem. På samme måde kan der være mere rolig musik om morgenen, og mere moderne musik om eftermiddagen, hvor der kommer mange teenagere og skoleelever”, fortæller han, og fortsætter:
"Vi bruger julemusik meget aktivt i vores restauranter. Julemusikken skaber en stemning som er helt speciel for både gæster og medarbejdere. ”
Han fortæller, at man i november introducerer 10-15 pct. julesange i playlisterne. Når det bliver december skruer han langsomt op til 40-50 pct., og de sidste 4 dage inden jul, er det helt oppe på 60-70 pct. julesange.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025