Det hele begyndte i 2007 med en enkelt restaurant i Store Kongensgade i København K. Nu har det udviklet sig til at være én af de mest anerkendte og succesfulde restaurantkæder i Danmark. Madklubben er nemlig vokset fra den oprindelige restaurant til nu at tælle over 40 lokationer med forskellige koncepter på tværs af København, Aahus, Odense og Esbjerg.
Anders Aagaard, som grundlagde Madklubben, står stadig i spidsen for kæden, og ifølge ham har Madklubben fundet en formel, der fungerer godt og appellerer til mange forskellige kundesegmenter.
”Jeg tænkte, at hvis jeg laver to Madklubben i København K, så kommer folk jo ikke både mandag og fredag og spiser hos mig – så finder de jo et andet sted. Men hvis jeg laver en Madklubben, en fransk bistro, en Tonys italiener og et steakhouse, får vi en bred vifte af muligheder. For vi vil så gerne se vores gæster igen,” siger Anders Aagaard.
Madklubben har meldt sig ind i HOTESTA på grund af den personkreds, der varetager mange af virksomhedens interesser, og fordi de gerne vil være med til at sætte et aftryk på den dialog, der er med politikerne og det øvrige erhvervsliv.
Se videoen og hør Anders Aagaard fortælle mere om, hvordan Madklubben er medlem af branchens stærkeste brancheorganisation.
Er du endnu ikke medlem af HORESTA kan du læse mere om vores mange medlemsfordele og melde dig ind her
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Med ministerbesøg i Bella Center fulgte nye midler til dansk mødeturisme
25-11-2025
-
Finalefeltet er sat: Seks kokke og tjenere klar til Årets Kok og Årets Tjener 2026
25-11-2025
-
Wolt afviser konkurrence som årsag til fjernet prisklausul
25-11-2025
-
Mette Ravn stopper som direktør for Himmerland: Afløser er fundet
25-11-2025
-
Stjernekokke skal sætte turbo på dansk madturisme
25-11-2025
-
Marienlyst Strandhotel kåret som Danmarks bedste konferencehotel – igen
25-11-2025
-
Hotel med 100 værelser på vej i Viborg
25-11-2025
-
Danske kæder løber med førertrøjen på Københavns fastfoodmarked
25-11-2025