Den første Pincho Nation-restaurant i Danmark slog dørene op på Fiolstræde ved Nørreport i marts 2018. Sidste efterår fulgte så åbningen af kædens anden restaurant på dansk jord, og igen tog danskerne godt imod app-restauranten, der er baseret på et svensk koncept.
HORESTAs magasin VISITOR har taget en snak med direktøren for den voksende kæde og om krisen.
“Vi klarer os rigtig godt op til krisen. Lørdagen før nedlukningen har vi gæsterekord på vores nye restaurant på Axeltorv i København, som kun har været åben i fire måneder. Vi er stolte, men ugen efter må vi lukke ned på grund af Covid-19,” fortæller Flemming Christophersen, direktør for Pincho Nation Danmark.
Trods krisen har direktøren grundlæggende en god følelse i maven. For han er stolt af konceptet.
“Hvad angår vores koncept, er jeg meget tryg, for vores gæster kommer igen og igen på trods af krisesnak og pandemi. Så jeg tror på fremtiden. Jeg er ikke urolig for fremtiden, men mit store spørgsmål er: Hvornår kan jeg komme i gang med fremtiden? Jeg venter spændt på, hvornår vi er fri af restriktioner, så jeg for alvor kan eksekvere på de ambitiøse fremtidsplaner, vi har på tegnebrættet,” siger han.
Læs hele historien her, hvor du også finder samtlige artikler fra magasinet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025