Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Fordi en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
HORESTAs kursus gennemgår de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimerings-mulighederne for øget synlighed online.
HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. I tilknytning til kampagnen er der udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring. Dette vil også blive inddraget på kursusdagen.
Tid & Sted
Fredag d. 4. september kl. 9.00 - 16.00 – HORESTA, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg
Underviser
Kaare Harry Kjerrumgaard, selvstændig underviser og konsulent.
Hvem bør deltage
Ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale
Pris – alle priser er ekskl. moms
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms pr. medarbejder - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed 1.500 kr. ekskl. moms.
Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms pr. medarbejder.
Tilmelding
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Dagmar udvider med nye værelser i Ribe
28-10-2025
-
Nimb Hotel anerkendes med flere priser
28-10-2025
-
Nyt lejlighedshotel skyder op nær Amager Strand
28-10-2025
-
Minister: Regler for korttidsudlejning skal håndhæves bedre
28-10-2025
-
Mikkeller-restaurant i lufthavnen fik sur smiley og bøde
28-10-2025
-
Historisk hotel ved Vesterhavet opnår Greenkey-certificering
28-10-2025
-
Stor interesse for ny afdeling af Statens Museum for Kunst i Thy
28-10-2025
-
Starbucks-ansatte truer med strejke
28-10-2025