Hos Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og det har vendt et millionunderskud til gæsterekord i kæden. Det fortæller direktør Jens Broch i det nyeste nummer af Visitor.
Om et stort underskud i 2017, fortæller han:
”Vi havde mistet forståelsen og grebet om vores egen forretning. Vi havde tabt lidt ydmyghed og forsømt vigtigheden af, at man skal være klar til at tage imod gæsten, fra det sekund vedkommende træder ind af døren. Det var vi ikke dygtige nok til, og vi havde ikke gjort nok for at forbedre os”, siger Jens Broch til Visitor.
Han uddyber, at en del af opgaven for ham var at trimme nogle udgifter, men det var også klart, at man ikke kunne spare sig til succes. Derfor investerede man blandt andet i uddannelse, dataopsamling og anvendelsen af informationen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tennisikon i ny storinvestering af Joe & The Juice: Vil åbne egne butikker
18-12-2025
-
Visit Denmark-direktør skal styrke turismens stemme i Europa
18-12-2025
-
Aarhus halverer erhvervsturisme-støtte midt i hotelboom
18-12-2025
-
Erkender ulovlig støtte til Arena Næstved: HORESTA kræver handling i hele Danmark
18-12-2025
-
HORESTA: EU-regler bør følges op med skarpere krav til Airbnb
18-12-2025
-
Dining Week 2026: Hele landet dækkes op til gastronomisk festival
18-12-2025
-
HORESTA kritiserer forslag om at bremse hotelvækst i Indre By
18-12-2025
-
Norrlyst overtager fuldt ejerskab af bagerivirksomhed
18-12-2025
-
Luksusturismen vokser markant i Danmark og Sverige
18-12-2025