Mange virksomheder er i tvivl om i hvilket omfang og, hvordan de må markedsføre sig overfor både potentielle og tidligere kunder. Særligt spørgsmål omkring udsendelse af markedsføringsmateriale på e-mail samt udsendelse af nyhedsbreve giver anledning til mange spørgsmål.

I en helt ny udgave af den såkaldte ”spam-vejledning” giver Forbrugerombudsmanden svar på rigtig mange af de spørgsmål, som virksomhederne kan have i forbindelse med markedsføring overfor forbrugerkunder.

Den nye vejledning tager højde for den seneste teknologiske udvikling og indeholder en række konkrete eksempler baseret på den seneste retspraksis. I forbindelse med udgivelsen afholder Forbrugerombudsmanden et orienteringsmøde om den nye vejledning den 25. januar 2019, kl. 14.00.

Den nye vejledning og orientering herom kan findes her.

Hvis I har spørgsmål om markedsføring kan I altid kontakte HORESTA.

For yderligere information kontakt:

Har du fået læst?

Hilton klar med nyt varemærke

Hilton har foreløbig 18 hotelvaremærker fordelt på 6.000 hoteller verden over. Hotellerne i 117 lande og territorier har samlet knap en million værelser. Og nu kommer der endnu et varemærke fra Hilton-koncernen, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne