Mange virksomheder er i tvivl om i hvilket omfang og, hvordan de må markedsføre sig overfor både potentielle og tidligere kunder. Særligt spørgsmål omkring udsendelse af markedsføringsmateriale på e-mail samt udsendelse af nyhedsbreve giver anledning til mange spørgsmål.
I en helt ny udgave af den såkaldte ”spam-vejledning” giver Forbrugerombudsmanden svar på rigtig mange af de spørgsmål, som virksomhederne kan have i forbindelse med markedsføring overfor forbrugerkunder.
Den nye vejledning tager højde for den seneste teknologiske udvikling og indeholder en række konkrete eksempler baseret på den seneste retspraksis. I forbindelse med udgivelsen afholder Forbrugerombudsmanden et orienteringsmøde om den nye vejledning den 25. januar 2019, kl. 14.00.
Den nye vejledning og orientering herom kan findes her.
Hvis I har spørgsmål om markedsføring kan I altid kontakte HORESTA.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA vil komme dårligt arbejdsmiljø til livs
08-06-2023
-
Flere melder sig i debatten om begrænsning af udeservering
08-06-2023
-
Fokuserer på kongresser med langsigtet værdi
08-06-2023
-
Nødplan virker ikke: Lufthavnsforsinkelser fortsætter ind i sommerferien
08-06-2023
-
Hotelkæde udnævner erfaren profil til chef
08-06-2023
-
Kurbadshotel bryder barrierer ned: Nu strømmer de lokale til hotellets faciliteter
08-06-2023