Mange virksomheder er i tvivl om i hvilket omfang og, hvordan de må markedsføre sig overfor både potentielle og tidligere kunder. Særligt spørgsmål omkring udsendelse af markedsføringsmateriale på e-mail samt udsendelse af nyhedsbreve giver anledning til mange spørgsmål.
I en helt ny udgave af den såkaldte ”spam-vejledning” giver Forbrugerombudsmanden svar på rigtig mange af de spørgsmål, som virksomhederne kan have i forbindelse med markedsføring overfor forbrugerkunder.
Den nye vejledning tager højde for den seneste teknologiske udvikling og indeholder en række konkrete eksempler baseret på den seneste retspraksis. I forbindelse med udgivelsen afholder Forbrugerombudsmanden et orienteringsmøde om den nye vejledning den 25. januar 2019, kl. 14.00.
Den nye vejledning og orientering herom kan findes her.
Hvis I har spørgsmål om markedsføring kan I altid kontakte HORESTA.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Hotelvæksten spreder sig til hele landet
17-01-2025
PRESSEKLIP
-
HORESTA melder om stærkt 2024
17-01-2025
-
Satte priserne ned med 40 procent: Tilbud har fyldt bordene på restaurant
17-01-2025
-
Djurs Sommerland fornyer sig med tidlig åbning og nye oplevelser i 2025
17-01-2025
-
Sådan fordeler internationalt turistboom sig i landets kommuner
17-01-2025
-
Fritidsjob under forvandling: Nu kan unge løse flere opgaver på hoteller og i restauranter
17-01-2025
-
Charlottehaven henter erfaren profil til lejlighedshotel
17-01-2025