Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner for Halloween den 3. oktober, bliver det for 20. gang, at haven midt i København forvandles til en (u)hyggelig oplevelse for hele familien. Det, der begyndte som et 10-dages eksperiment i 2006, har siden udviklet sig til en fast tradition med omkring en halv mio. gæster årligt.
Selvom Halloween ofte forbindes med amerikansk kultur, er Tivolis version stærkt inspireret af nordiske høstfester, og stemningen i Haven skabes med over 22.000 græskar, halmballer og årstidens blomster.
Gæsterne kan i år opleve musicals som Skønheden og Udyret og Tag med Alice til Eventyrland, deltage i DM i Kæmpegræskar og lade sig skræmme i scary-houses og af udklædte monstre til Monsters’ Night Out den 18. oktober.
Halloween i Tivoli løber frem til 2. november og byder også på over 40 boder med håndlavede varer og diverse snacks.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen holder kursen trods øget konkurrence
30-09-2025
-
HORESTA kommenterer Arena Næstved-sagen i DR P4
30-09-2025
-
Aalborg sætter 83 mio. kr. af til kandidatur om kulturhovedstad i 2032
30-09-2025
-
Nyt direktørskifte hos Hotel Saxkjøbing
30-09-2025
-
Statens overtagelse af Københavns Lufthavne er nu gennemført
30-09-2025
-
Tivoli fejrer 20 år med Halloween
30-09-2025
-
Nyhed fra Billund Lufthavn kan styrke Vestdanmarks turisme
30-09-2025
-
Naturfænomen skaber historisk travlhed i Ribe
30-09-2025
-
Franske topkokke advarer Macron efter længere tid gastronomisk krise
30-09-2025