Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner for Halloween den 3. oktober, bliver det for 20. gang, at haven midt i København forvandles til en (u)hyggelig oplevelse for hele familien. Det, der begyndte som et 10-dages eksperiment i 2006, har siden udviklet sig til en fast tradition med omkring en halv mio. gæster årligt.
Selvom Halloween ofte forbindes med amerikansk kultur, er Tivolis version stærkt inspireret af nordiske høstfester, og stemningen i Haven skabes med over 22.000 græskar, halmballer og årstidens blomster.
Gæsterne kan i år opleve musicals som Skønheden og Udyret og Tag med Alice til Eventyrland, deltage i DM i Kæmpegræskar og lade sig skræmme i scary-houses og af udklædte monstre til Monsters’ Night Out den 18. oktober.
Halloween i Tivoli løber frem til 2. november og byder også på over 40 boder med håndlavede varer og diverse snacks.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025