Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Djurs Sommerland har netop rundet en rekordsæson med 885.000 besøgende, på trods af en regnfuld juli. Den solide vækst tilskrives en kombination af nye investeringer, høj gæstetilfredshed og innovative tiltag.
Adm. direktør Henrik B. Nielsen fremhæver, at parken med blandt andet udvidede åbningstider og den nye attraktion Camino del Sol i Mexicoland har formået at tiltrække både danske og udenlandske børnefamilier. Sidstnævnte er en tematiseret adventure trail, som har kostet over 25 mio. kr.
Trods sommerens dårlige vejr holdt gæsterne fast i deres besøg, og efterårsferien alene tiltrak mere end 135.000 gæster. Her blev konceptet Djurs Sommerland After Dark introduceret med stor succes og beskrives som en ny måde at opleve parken på efter mørkets frembrud.
Parken forventer at åbne igen til påske 2026, og planerne om et nyt ferieresort med 125 overnatningsenheder er allerede i gang.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025