Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dansk turisme har mistet tusindvis af norske overnatninger, særligt i Nordvestkysten og Djursland.
En ny kampagne fra VisitDenmark skal fremhæve danske feriehuse som et prisvenligt alternativ og attraktioner som en central del af ferieoplevelsen.
Destinationsdirektør Peter Krusborg fra VisitNordvestkysten mener, at turismen skal fokusere mere på produktet end på destinationen. Også VisitAarhus ser potentiale i at give nordmændene bedre indsigt i ferieoplevelserne.
Djurs Sommerland og Nordsøen Oceanarium bakker op, men vil ikke tilbyde rabatter. VisitDenmarks norske markedschef, Hege Fredlund Hoff, er optimistisk og ser positive tendenser i besøgstallene.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025