Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dansk turisme har mistet tusindvis af norske overnatninger, særligt i Nordvestkysten og Djursland.
En ny kampagne fra VisitDenmark skal fremhæve danske feriehuse som et prisvenligt alternativ og attraktioner som en central del af ferieoplevelsen.
Destinationsdirektør Peter Krusborg fra VisitNordvestkysten mener, at turismen skal fokusere mere på produktet end på destinationen. Også VisitAarhus ser potentiale i at give nordmændene bedre indsigt i ferieoplevelserne.
Djurs Sommerland og Nordsøen Oceanarium bakker op, men vil ikke tilbyde rabatter. VisitDenmarks norske markedschef, Hege Fredlund Hoff, er optimistisk og ser positive tendenser i besøgstallene.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Comwell udskyder hoteludvidelse i Aarhus til 2027
13-06-2025
-
April sætter ny rekord for hotelovernatninger
13-06-2025
-
Konservative vil lade hoteller køre gæster i yderområder
13-06-2025
-
Ny direktør skal samle turismen i Nordjylland
13-06-2025
-
Uber udvider til flere større danske byer
13-06-2025
-
Fire dages skoleuge skal øge fremmøde på erhvervsskole
13-06-2025
-
Comwell overtager Hotel H.C. Andersen og genstarter udvidelsesplaner
13-06-2025