Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dansk turisme har mistet tusindvis af norske overnatninger, særligt i Nordvestkysten og Djursland.
En ny kampagne fra VisitDenmark skal fremhæve danske feriehuse som et prisvenligt alternativ og attraktioner som en central del af ferieoplevelsen.
Destinationsdirektør Peter Krusborg fra VisitNordvestkysten mener, at turismen skal fokusere mere på produktet end på destinationen. Også VisitAarhus ser potentiale i at give nordmændene bedre indsigt i ferieoplevelserne.
Djurs Sommerland og Nordsøen Oceanarium bakker op, men vil ikke tilbyde rabatter. VisitDenmarks norske markedschef, Hege Fredlund Hoff, er optimistisk og ser positive tendenser i besøgstallene.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pan Am skal nu genopstå som international hotelkæde
14-10-2025
-
11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme
14-10-2025
-
Kølpins Roberta’s Society får varm modtagelse
14-10-2025
-
Søllerød Kro har fundet sin nye køkkenchef
14-10-2025
-
Go Hotels udvider med nyt hotel ved Amager Strand
14-10-2025
-
Fødevarepriser trækker inflationen op i september
14-10-2025
-
Jyllands-Posten: Eks-daginstitution på Nørrebro ulovligt ombygget til hotellejligheder
14-10-2025
-
d’Angleterre hædret med to Michelin nøgler
14-10-2025
-
Japan boomer som rejsemål blandt danske efterårsrejsende
14-10-2025
-
Ny Bottega-restaurant åbner snart i København
14-10-2025
-
Dinning Week åbner dørene for nye gæster i landets restauranter
14-10-2025