Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Joe & The Juice har for første gang siden 2017 leveret overskud med et resultat på 143,3 mio. kr. i 2024 – en markant vending fra underskuddet på 107,8 mio. kr. året før.
Omsætningen steg til 2,8 mia. kr., og driftsresultatet blev forbedret til 560 mio. kr. Væksten skyldes både fremgang i eksisterende butikker og åbningen af 33 nye enheder, mens digitalt salg nu udgør 33 pct. af omsætningen. Adm. direktør Thomas Nørøxe kalder resultatet et bevis på, at kædens turnaround er lykkedes.
I slutningen af 2023 overtog General Atlantic og NNS Holding ejerskabet af Joe & The Juice og skød over 1 mia. kr. ind i selskabet.
Kapitalen skal bruges til at nedbringe gæld og accelerere ekspansion – særligt i USA, Europa og Storbritannien, samt via franchising i Asien og Mellemøsten. Målet er at nå 1.000 butikker inden for 3–4 år. For 2025 forventes en omsætningsvækst på 5–15 pct.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025