Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Booking.com får millionbøde for skjulte gebyrer
02-09-2025
-
HORESTA: Sommeren gav stærk højsæson
02-09-2025
-
Tre danske hoteller kan få Michelin-nøgler
02-09-2025
-
Minister lover handling på høje affaldsgebyrer
02-09-2025
-
McDonald’s satser på lavpris med relancering
02-09-2025
-
Ny hotelchef vil løfte Copenhagen Plaza
02-09-2025
-
Debat: Midtjylland mangler taxaer til turister
02-09-2025
-
Radisson indfører ny global betalingsplatform
02-09-2025
-
Amerikanske turister valfarter til Odense
02-09-2025
-
AI i drive-thru skaber udfordringer for Taco Bell
02-09-2025