Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Rekordtravl dag for Københavns Lufthavn
26-06-2025
-
Tidligere politistation bliver nyt hotel i 2027
26-06-2025
-
Madklubben lancerer ny øl i samarbejde med Jacobsen
26-06-2025
-
Restauranter i nødråb: Wolt gør det svært at drive virksomhed
26-06-2025
-
Mindre nedgang for Old Irish Pub under nyt ejerskab
26-06-2025
-
Et af landets ældste hoteller skifter direktør
26-06-2025
-
Aalborg vinder stor konferenceaftale
26-06-2025