Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske Konferencecentre skifter navn til DKBS og lancerer en ny visuel identitet med nyt logo, farvepalette og hjemmeside.
Ændringerne markerer et strategisk skifte med fokus på digitalisering, modernisering og et styrket fællesskab i mødebranchen. Ifølge direktør Marlene H. Sylvester-Hvid er det ikke blot et designløft, men en samlet rebranding, der skal understøtte DKBS som platform for professionel mødebooking.
Udviklingen er sket i samarbejde med Wibroe, Duckert & Partners og med aktiv involvering fra både medlemmer og kunder. Farverne grøn og koral symboliserer vækst og relationer, mens navneændringen til DKBS forenkler kommunikationen.
Den juridiske betegnelse forbliver Danske Konferencecentres Booking Service A/S. Bestyrelsesformand Flemming Jakobsen kalder rebrandingen et klart signal om, at DKBS vil være en moderne og professionel aktør i branchen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Restauranter bør være varsomme med digitale platforme
28-11-2025
-
29 mio. kr. til oplevelsesruter og events i ny uddeling fra turismereserven
28-11-2025
-
Tysk hotelkæde i spil i nyt hotelbyggeri i Viborg
28-11-2025
-
Feriepark med 400 boliger er skrinlagt
28-11-2025
-
Flere turister skal tiltrækkes gennem markedsføring af internationale events
28-11-2025
-
Rejsebureauer blandt toppen i Gazella-kåringer
28-11-2025
-
København i top i ny europæisk lufthavnsmåling
28-11-2025
-
Aalborg bliver vært for international sportsfest i 2027
28-11-2025
-
Planlagt hotel i Næstved møder kritik fra både borgere og kulturminister
28-11-2025