Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rekordmange udstillere, internationale gæster og udsolgte hoteller.
3 Days of Design er vokset fra et nicheevent i Nordhavn til en festival med 467 udstillere og otte designdistrikter.
Sidste år lagde 45.000 gæster vejen forbi, og i år meldes hotellerne i København næsten udsolgt i festivalperioden.
Ifølge konstituerede adm. direktør i HORESTA, Jeppe Møller-Herskind, skaber festivalen store afledte effekter – både økonomisk og brandmæssigt – for hoteller og restauranter, der i stigende grad bliver integrerede dele af programmet. Flere danske virksomheder dropper nu udlandsmesser til fordel for København. Og med nye tiltag som lokale info-points og en specialudviklet app investeres der fortsat i at styrke kvalitet og nærvær. Festivalen sammenlignes nu med en trestjernet Michelinoplevelse – værd at rejse efter.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Rekordtravl dag for Københavns Lufthavn
26-06-2025
-
Tidligere politistation bliver nyt hotel i 2027
26-06-2025
-
Madklubben lancerer ny øl i samarbejde med Jacobsen
26-06-2025
-
Restauranter i nødråb: Wolt gør det svært at drive virksomhed
26-06-2025
-
Mindre nedgang for Old Irish Pub under nyt ejerskab
26-06-2025
-
Et af landets ældste hoteller skifter direktør
26-06-2025
-
Aalborg vinder stor konferenceaftale
26-06-2025