Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
To koordinerede markedsføringskampagner har vendt udviklingen for VisitNordvestkysten, der igen oplever stigende opmærksomhed fra det norske marked.
Særligt samarbejdet med VisitDenmark og færgerederierne Color Line og Fjord Line har skabt et markant løft i digital interesse, målt på øget interaktion og længere besøgstid på kampagnesiderne.
Indsatserne har haft fokus på at nedbryde nordmændenes barrierer ved ferie i Danmark – herunder prisopfattelser – og fremhæver prisvenlige alternativer som feriehuse og lokale oplevelser.
Ifølge marketingchef Anne Vyskocil har netop det øgede fokus og en mere strategisk kommunikation skabt en synlig effekt online. VisitDenmarks norske markedschef Hege Fredlund Hoff vurderer, at kampagnerne har givet et nyt afsæt og skabt reel interesse. Nu afventer branchen, om det digitale engagement bliver til overnatninger hen over sommeren.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
BonBon-Land tvunget til at lukke efter kraftigt skybrud
23-07-2025
-
Fyns Sommerland lokker gæster med tørvejrsgaranti
23-07-2025
-
Eksklusivt badeanlæg planlægges i København
23-07-2025
-
Første kig på Joe & The Juices drive-thru i Nyborg
23-07-2025
-
Blå Flag guider turister til sikre badesteder i hele landet
23-07-2025
-
Ny eldreven sporvogn skal fremtidssikre turen gennem Tivoli
23-07-2025