Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
To koordinerede markedsføringskampagner har vendt udviklingen for VisitNordvestkysten, der igen oplever stigende opmærksomhed fra det norske marked.
Særligt samarbejdet med VisitDenmark og færgerederierne Color Line og Fjord Line har skabt et markant løft i digital interesse, målt på øget interaktion og længere besøgstid på kampagnesiderne.
Indsatserne har haft fokus på at nedbryde nordmændenes barrierer ved ferie i Danmark – herunder prisopfattelser – og fremhæver prisvenlige alternativer som feriehuse og lokale oplevelser.
Ifølge marketingchef Anne Vyskocil har netop det øgede fokus og en mere strategisk kommunikation skabt en synlig effekt online. VisitDenmarks norske markedschef Hege Fredlund Hoff vurderer, at kampagnerne har givet et nyt afsæt og skabt reel interesse. Nu afventer branchen, om det digitale engagement bliver til overnatninger hen over sommeren.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Wassim Hallal hædret som Kokkenes Kok 2024
04-11-2025
-
Travleste oktober nogensinde i Københavns Lufthavn
04-11-2025
-
Hotel Alsik forlader international kæde og går solo
04-11-2025
-
Forum i København forvandles: Hotel kan blive en del af planen
04-11-2025
-
Kendismægler afsløret i ulovlig hotelombygning i Valby
04-11-2025
-
Staten afsætter millioner til turismefremstød ved Femern
04-11-2025
-
MCH gør status: 25 år med ambitioner og resultater i Herning
04-11-2025
-
Svensk studie genstarter debat om differentieret moms
04-11-2025
-
Ny EU-sanktion rammer turismesamarbejde med Rusland
04-11-2025
-
Marie Bojsen modtager Årets Wiuff for sit arbejde med grisekød
04-11-2025