Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner den 4. april, bliver det med et omfattende program, der skal trække både danske og udenlandske gæster til Danmarks største turistattraktion.
Med 4,25 mio. besøgende i 2024 står forlystelseshaven klar med blandt andet 200 koncerter, tre festivaler og 45 events.
Fredagsrock og LørdagsHits byder på navne som Bryan Adams, Black Eyed Peas, TV-2 og Michael Learns to Rock. Glassalen får en ny restaurant drevet af holdet bag formel B, mens Tivolirevyen får premiere med Linda P. i spidsen.
Derudover vender Dronning Margrethes eventyrballetter Askepot og Klods-Hans tilbage. Sommerens oplevelser inkluderer også havefestivaler, nye madoplevelser og en hyldest til Pippi Langstrømpes 80-års fødselsdag.
Investeringerne i haven og oplevelsesprogrammet skal styrke Tivolis position som en moderne, kulturel helhedsdestination midt i København.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025