Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når Tivoli åbner den 4. april, bliver det med et omfattende program, der skal trække både danske og udenlandske gæster til Danmarks største turistattraktion.
Med 4,25 mio. besøgende i 2024 står forlystelseshaven klar med blandt andet 200 koncerter, tre festivaler og 45 events.
Fredagsrock og LørdagsHits byder på navne som Bryan Adams, Black Eyed Peas, TV-2 og Michael Learns to Rock. Glassalen får en ny restaurant drevet af holdet bag formel B, mens Tivolirevyen får premiere med Linda P. i spidsen.
Derudover vender Dronning Margrethes eventyrballetter Askepot og Klods-Hans tilbage. Sommerens oplevelser inkluderer også havefestivaler, nye madoplevelser og en hyldest til Pippi Langstrømpes 80-års fødselsdag.
Investeringerne i haven og oplevelsesprogrammet skal styrke Tivolis position som en moderne, kulturel helhedsdestination midt i København.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025