Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Spenn, loyalitetsvalutaen skabt af Strawberry-hotellerne og Norwegian, har fået Reitan Retail med i ejerkredsen, der i forvejen står bag Rema 1000 og 7-Eleven i Danmark.
De tre aktører ejer nu hver en tredjedel af Spenn-selskabet. Ambitionen er at udvikle Spenn til Nordens mest udbredte fordelsvaluta, hvilket også vil komme danske gæster på Strawberry-hoteller som Villa Copenhagen og Copenhagen Admiral Hotel til gode.
Reitan Retail har dagligt kontakt med cirka to mio. kunder i Norden og Baltikum, hvilket forventes at styrke Spenns udbredelse markant.
Loyalitetsvalutaen samarbejder allerede med brands som Hurtigruten, Samsung og Adidas. Med Spenn-samarbejdets udvidelse kan danske forbrugere forvente flere muligheder for at optjene og bruge deres fordele både på hotelophold og i hverdagen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Koldingfjord oplever vækst i sommergæster
01-08-2025
-
Bakken forventer stærk afslutning på sæsonen
01-08-2025
-
Restaurant Flammen slår dørene op til ny restaurant i Hillerød til september
01-08-2025
-
Europæiske turister søger mening og mad i 2025
01-08-2025
-
Rox Resort åbner i november med internationale ambitioner
01-08-2025
-
Hansens Is starter akademi for unge på kanten
01-08-2025
-
Landmænd åbner markerne for miniferier i naturens navn
01-08-2025