Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Marienlyst Strandhotel har endnu en gang indtaget førstepladsen som det stærkeste brand i MyImage Venue 2024 – en årlig undersøgelse foretaget af MyResearch blandt knap 900 mødeplanlæggere.
Undersøgelsen måler blandt andet kendskab, loyalitet og image hos 42 danske hoteller og konferencecentre.
Tivoli Hotel & Congress Center opnåede en markant fremgang og indtager andenpladsen, mens CPH Conference – DGI Byen rykker fra en femte til en tredjeplads. Copenhagen Marriott Hotel kåres som årets højdespringer med størst fremgang i Brand Power Index.
Vingsted Hotel & Konferencecenter, der blandt andet fremhæves for tekniske faciliteter og konkurrencedygtige priser, placerer sig også blandt de fem højdespringere. Undersøgelsen fremhæver desuden en række særlige styrker: Marienlyst for unikke oplevelser, Hindsgavl Slot for gastronomi og MBK for fleksibilitet og service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Turisme skaber rekordbidrag til dansk økonomi
20-05-2025
-
Alternativet vil fremme klimavenlig ferie i Danmark
20-05-2025
-
Tidligere HORESTA-direktør i spidsen for Core Hospitality
20-05-2025
-
Airbnb samler hele rejsen i én app
20-05-2025
-
Tivoli fejrer dansk mad med festival i ni dage
20-05-2025