Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Marienlyst Strandhotel har endnu en gang indtaget førstepladsen som det stærkeste brand i MyImage Venue 2024 – en årlig undersøgelse foretaget af MyResearch blandt knap 900 mødeplanlæggere.
Undersøgelsen måler blandt andet kendskab, loyalitet og image hos 42 danske hoteller og konferencecentre.
Tivoli Hotel & Congress Center opnåede en markant fremgang og indtager andenpladsen, mens CPH Conference – DGI Byen rykker fra en femte til en tredjeplads. Copenhagen Marriott Hotel kåres som årets højdespringer med størst fremgang i Brand Power Index.
Vingsted Hotel & Konferencecenter, der blandt andet fremhæves for tekniske faciliteter og konkurrencedygtige priser, placerer sig også blandt de fem højdespringere. Undersøgelsen fremhæver desuden en række særlige styrker: Marienlyst for unikke oplevelser, Hindsgavl Slot for gastronomi og MBK for fleksibilitet og service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Flammen henter svensk landechef til ekspansion
12-06-2025
-
Milling Hotels løfter resultatet med tocifret millionbeløb
12-06-2025
-
Ny filmrabat skal styrke dansk turisme og hotelbranchen
12-06-2025
-
Hoteller på Fyn forbereder sig på stor golfturnering i 2026
12-06-2025
-
København vil være Nordens vinterhovedstad
12-06-2025
-
Turistskat og Airbnb i fokus hos HORESTA på Folkemødet
12-06-2025
-
Airbnb-udlejning uden kontrol bekymrer i København
12-06-2025