Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Foråret 2025 byder på markant ekspansion for BWH Hotels, som optager 11 nye hoteller i sit skandinaviske netværk. Blandt de nye medlemmer er både nybyggede koncepthoteller og veletablerede hoteller med stærk lokal identitet.
Hotellerne får adgang til globale systemer og fælles markedsføring, men bevarer lokal forankring. I Danmark er ART Hotel Dalgas og Hotel Dalgas i Odense netop blevet en del af BW Signature Collection, og en ny Aiden by Best Western åbner senere på året.
Ifølge Johan Michelson, CEO for BWH Hotels i Skandinavien, er kombinationen af selvstændighed og støtte fra et internationalt brand en attraktiv model for mange hotelejere. Udvidelsen er en del af kædens vækststrategi og skal styrke tilstedeværelsen i hele Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Millionoverskud til Noma inden lukning på Refshaleøen
18-07-2025
-
HORESTA: Turistskat er en trussel mod lokal turisme
18-07-2025
-
Dragør og Skagen siger nej til UNESCO Verdensarv af frygt for overturisme
18-07-2025
-
HORESTA: Forslag om højere Airbnb-fradrag vil skade hotelbranchen
18-07-2025
-
Kampagner giver mærkbar effekt: Nordmænd vender blikket mod Nordvestkysten
18-07-2025