Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Foråret 2025 byder på markant ekspansion for BWH Hotels, som optager 11 nye hoteller i sit skandinaviske netværk. Blandt de nye medlemmer er både nybyggede koncepthoteller og veletablerede hoteller med stærk lokal identitet.
Hotellerne får adgang til globale systemer og fælles markedsføring, men bevarer lokal forankring. I Danmark er ART Hotel Dalgas og Hotel Dalgas i Odense netop blevet en del af BW Signature Collection, og en ny Aiden by Best Western åbner senere på året.
Ifølge Johan Michelson, CEO for BWH Hotels i Skandinavien, er kombinationen af selvstændighed og støtte fra et internationalt brand en attraktiv model for mange hotelejere. Udvidelsen er en del af kædens vækststrategi og skal styrke tilstedeværelsen i hele Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025