Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Foråret 2025 byder på markant ekspansion for BWH Hotels, som optager 11 nye hoteller i sit skandinaviske netværk. Blandt de nye medlemmer er både nybyggede koncepthoteller og veletablerede hoteller med stærk lokal identitet.
Hotellerne får adgang til globale systemer og fælles markedsføring, men bevarer lokal forankring. I Danmark er ART Hotel Dalgas og Hotel Dalgas i Odense netop blevet en del af BW Signature Collection, og en ny Aiden by Best Western åbner senere på året.
Ifølge Johan Michelson, CEO for BWH Hotels i Skandinavien, er kombinationen af selvstændighed og støtte fra et internationalt brand en attraktiv model for mange hotelejere. Udvidelsen er en del af kædens vækststrategi og skal styrke tilstedeværelsen i hele Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt analyseværktøj skal tiltrække flere kulturturister til Danmark
05-09-2025
-
Royal Run kan booste turismen i fire nye værtsbyer
05-09-2025
-
Debatindlæg: Butikker og restauranter lukker for tidligt på turistsæsonen
05-09-2025
-
Palads-biografen kan få hotel og panoramabar på toppen
05-09-2025
-
Too Good To Go træder ind på det asiatiske marked
05-09-2025
-
HORESTA: Loft for korttidsudlejning bør halveres
05-09-2025
-
Danhostel søger ny direktør med fokus på brand og vækst
05-09-2025
-
Forskere advarer mod kystbyggeri: Planlovslempelser kan skade turismen
05-09-2025