Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hilton har indgået et samarbejde med Be My Eyes, en app der forbinder svagtseende gæster med trænede frivillige medarbejdere hos Hilton.
Gennem app’en kan gæsterne få live-assistance, når de bevæger sig rundt på udvalgte Hilton-hoteller.
Medarbejdere fra Hilton’s Reservation og Customer Care team står klar til at hjælpe ved at guide gæsterne gennem deres mobiltelefoner.
Hilton er den første hotelkæde, der implementerer denne service, som tilbydes gratis til brugerne. Selvom Hilton har over 8.000 hoteller globalt, er det endnu uvist, hvor mange af dem der tilbyder Be My Eyes. Initiativet er en del af Hiltons fortsatte fokus på at forbedre tilgængelighed og gæsteoplevelser.
Læs hele historien på Standby.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA Play: HimmerLand - Klar til fremtiden
03-07-2025
-
Hvornår er en medarbejder handicappet?
03-07-2025
-
Nyhedsbrevet går på sommerferie – lidt i hvert fald
03-07-2025
PRESSEKLIP
-
Noma planlægger pop up-eventyr i Los Angeles i 2026
03-07-2025
-
Tidligere Årets Kok bliver ny gastronomisk chef på Hotel Alsik
03-07-2025
-
VisitDenmark satser bredere: Udvider markedsføring til 14 lande
03-07-2025
-
Ny rekrutteringsaftale vækker optimisme på overenskomstdækkede hoteller
03-07-2025
-
Danske hoteller inviteres med i søgsmål mod Booking.com
03-07-2025
-
Subway ruller nye restauranter ud i danske storcentre
03-07-2025
-
Ny adm. direktør skal styrke Meyers’ bundlinje
03-07-2025
-
Campingkæde udvider med femstjernet plads i Bayern
03-07-2025
-
Dragsholm Slot lander endnu et år med millionunderskud
03-07-2025