Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hilton har indgået et samarbejde med Be My Eyes, en app der forbinder svagtseende gæster med trænede frivillige medarbejdere hos Hilton.
Gennem app’en kan gæsterne få live-assistance, når de bevæger sig rundt på udvalgte Hilton-hoteller.
Medarbejdere fra Hilton’s Reservation og Customer Care team står klar til at hjælpe ved at guide gæsterne gennem deres mobiltelefoner.
Hilton er den første hotelkæde, der implementerer denne service, som tilbydes gratis til brugerne. Selvom Hilton har over 8.000 hoteller globalt, er det endnu uvist, hvor mange af dem der tilbyder Be My Eyes. Initiativet er en del af Hiltons fortsatte fokus på at forbedre tilgængelighed og gæsteoplevelser.
Læs hele historien på Standby.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Med ministerbesøg i Bella Center fulgte nye midler til dansk mødeturisme
25-11-2025
-
Finalefeltet er sat: Seks kokke og tjenere klar til Årets Kok og Årets Tjener 2026
25-11-2025
-
Wolt afviser konkurrence som årsag til fjernet prisklausul
25-11-2025
-
Mette Ravn stopper som direktør for Himmerland: Afløser er fundet
25-11-2025
-
Stjernekokke skal sætte turbo på dansk madturisme
25-11-2025
-
Marienlyst Strandhotel kåret som Danmarks bedste konferencehotel – igen
25-11-2025
-
Hotel med 100 værelser på vej i Viborg
25-11-2025
-
Danske kæder løber med førertrøjen på Københavns fastfoodmarked
25-11-2025