Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Campingkoncernen First Camp, der driver 70 destinationer i Skandinavien, herunder Jesperhus Feriepark og 13 andre steder i Danmark, har meldt sig ind i HORESTA som led i sin vækststrategi.
Ifølge HR-partner Mike Jovicic skal medlemskabet understøtte selskabets ambitioner om at blive en førende aktør på det danske marked og på sigt i resten af Europa.
Samtidig vil erfaringer fra Jesperhus’ populære børneunivers med maskotter bredes ud til flere destinationer med fokus på børnefamilier og seniorer. First Camp vil også styrke vintersæsonen ved at tiltrække endnu flere konferencer og events.
Læs hele historien på Turisme24.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025