Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Strawberry-kocernen, som er ejet af den norske milliardær Petter Stordalen, og Norwegian har lanceret den nye nordiske loyalitetsvaluta ”Spenn”.
Med Spenn kan medlemmer af begge selskabers loyalitetsprogrammer betale for flyrejser og hotelophold med én samlet møntfod. Spenn er designet til at forenkle loyalitetsprogrammer, skabe merværdi og gøre det lettere for forbrugerne at udnytte deres point.
Via Spenn-appen får brugerne overblik over deres saldo og mulighed for at optjene og anvende Spenn på tværs af tjenester. Konceptet er ikke kun målrettet rejser, men også fremtidige samarbejder med nye partnere, der kan gøre valutaen bredere anvendelig.
Spenn lanceres med ambitionen om at blive en gamechanger for loyalitetsprogrammer i Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Koldingfjord oplever vækst i sommergæster
01-08-2025
-
Bakken forventer stærk afslutning på sæsonen
01-08-2025
-
Restaurant Flammen slår dørene op til ny restaurant i Hillerød til september
01-08-2025
-
Europæiske turister søger mening og mad i 2025
01-08-2025
-
Rox Resort åbner i november med internationale ambitioner
01-08-2025
-
Hansens Is starter akademi for unge på kanten
01-08-2025
-
Landmænd åbner markerne for miniferier i naturens navn
01-08-2025