Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Strawberry-kocernen, som er ejet af den norske milliardær Petter Stordalen, og Norwegian har lanceret den nye nordiske loyalitetsvaluta ”Spenn”.
Med Spenn kan medlemmer af begge selskabers loyalitetsprogrammer betale for flyrejser og hotelophold med én samlet møntfod. Spenn er designet til at forenkle loyalitetsprogrammer, skabe merværdi og gøre det lettere for forbrugerne at udnytte deres point.
Via Spenn-appen får brugerne overblik over deres saldo og mulighed for at optjene og anvende Spenn på tværs af tjenester. Konceptet er ikke kun målrettet rejser, men også fremtidige samarbejder med nye partnere, der kan gøre valutaen bredere anvendelig.
Spenn lanceres med ambitionen om at blive en gamechanger for loyalitetsprogrammer i Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025