Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når det kommer til bæredygtighed og klima, kæmper alle for det samme mål, og derfor skal det ikke være et konkurrenceparameter. Det skriver Turistmonitor.
Det mener blandt andet hotelkæden Sinatur Hotel & Konference, der har valgt at ”aflyse” kapløbet om at blive mest grøn på kortest tid, og som med en ny kampagne sætter fokus på de udfordringer og dilemmaer, der opstår, når man arbejder seriøst med bæredygtig transformation.
Sinatur Hotel & Konference har valgt at åbne op for og sætte fokus på de mange dilemmaer, der opstår i en bæredygtig transformation. Det kan være spørgsmål om, hvorvidt økologi er det rigtige valg, eller om det overhovedet giver mening at tale om bæredygtighed.
Læs hele historien på turistmonitor.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025