Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfood-kæden sætter nu alt ind på at udbygge tronen som kongeburger med et årligt salg af over tre millioner Whoppere i det danske kongerige gennem en relancering af burgeren. Det skriver Dagligvarehandlen.
Relanceringen er et resultat af en omfattende udviklingsproces, som Burger King har arbejdet på for at forbedre både smag, ingredienser og udstyr. Danmark er blandt de første i verden til at smage den nye Whopper.
Forbedringerne i den nye Whopper omfatter bl.a. en ny luftig bolle og en varmere og mere saftig flammegrillet bøf tilsat salt og peber formet med en ny teknik, der fremmer teksturen, når man sætter tænderne i den. Og som kronen på værket er den nye Whopper, som altid, toppet med sprøde friskskårne grøntsager.
Du kan læse hele historien på dagligvarehandlen.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Comwell udskyder hoteludvidelse i Aarhus til 2027
13-06-2025
-
April sætter ny rekord for hotelovernatninger
13-06-2025
-
Konservative vil lade hoteller køre gæster i yderområder
13-06-2025
-
Ny direktør skal samle turismen i Nordjylland
13-06-2025
-
Uber udvider til flere større danske byer
13-06-2025
-
Fire dages skoleuge skal øge fremmøde på erhvervsskole
13-06-2025
-
Comwell overtager Hotel H.C. Andersen og genstarter udvidelsesplaner
13-06-2025