Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alchemist er verdens femtebedste restaurant
20-06-2025
-
Forventer 20.000 ekstra overnatninger: Destination skal håndtere firmaidrættens svar på OL
20-06-2025
-
Flammen åbner stor restaurant i Silkeborg
20-06-2025
-
&Tradition åbner stilrent hotel i hjertet af København
20-06-2025
-
Madens Folkemøde får millionstøtte efter rekordår
20-06-2025
-
Har over 4000 restauranter på verdensplan: Nu åbner de for første gang i København
20-06-2025
-
Prolog åbner ny kaffebar på Papirøen
20-06-2025