Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Med ministerbesøg i Bella Center fulgte nye midler til dansk mødeturisme
25-11-2025
-
Finalefeltet er sat: Seks kokke og tjenere klar til Årets Kok og Årets Tjener 2026
25-11-2025
-
Wolt afviser konkurrence som årsag til fjernet prisklausul
25-11-2025
-
Mette Ravn stopper som direktør for Himmerland: Afløser er fundet
25-11-2025
-
Stjernekokke skal sætte turbo på dansk madturisme
25-11-2025
-
Marienlyst Strandhotel kåret som Danmarks bedste konferencehotel – igen
25-11-2025
-
Hotel med 100 værelser på vej i Viborg
25-11-2025
-
Danske kæder løber med førertrøjen på Københavns fastfoodmarked
25-11-2025