Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Åbninger for åbningernes skyld og vækst for vækstens skyld har aldrig rigtig været tilgangen i Original Coffee. Det skriver Fødevarewatch.
Alligevel har selskabet formået at skabe en forretning bestående af 16 kaffebarer og tre franchises i løbet af selskabets 12 år lange historie - og i 2023 tilmed en overskudsgivende en af slagsen.
Målet er at skabe en gruppe af kaffebarer, hvor hver bar virker så lokal som overhovedet muligt. Kunderne skal helst gå derfra med en følelse af, at det er den eneste Original Coffee-kaffebar i byen.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Vækst i turismeforbrug løfter hele Vesterhavsområdet
29-05-2025
-
Erfaren direktør skal stå i spidsen for Scandic Aarhus City
29-05-2025
-
Marriott markerer 50 år i Europa med 1.300 hoteller
29-05-2025
-
Lempet lukkelov skal styrke handel og turisme
29-05-2025
-
To nye kvinder træder ind i Horestas bestyrelse
29-05-2025
-
Subway vender tilbage til Danmark med nye ambitioner
29-05-2025
-
Comwell reducerer CO2-udledning med 12 pct. i 2024
29-05-2025
-
Unikt Space Center og hotelbyggeri planlagt i Billund
29-05-2025