Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Siden dronning Margrethe i sin nytårstale annoncerede, at hun abdicerer den 14. januar, har tronskiftet fyldt meget i danskernes kollektive bevidsthed. Og det er noget, som kan ses på hotelbookingerne i København. Det skriver Turisme24.dk.
Det oplyser Arp-Hansen Hotel Group.
”Vi kan se, at booking-mønsteret er markant anderledes end i 2023. Vi har haft et ekstraordinært stort pick-up af nye bookinger siden den 31. december og specielt til den 13. januar. Vi kan faktisk se, at bookingerne tager fart allerede nytårsaften kort tid efter Dronningens Nytårstale,” oplyser Casper Puggaard, koncerndirektør for salg of marketing i Arp-Hansen Hotel Group.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025