Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ved slutningen af 2023 kunne oplevelseskoncernen MCH se tilbage på et år med 971.817 besøgende til de i alt 263 arrangementer, der bød på oplevelser for alle indenfor blandt andet fag- og publikumsmesser, kultur- og sportsarrangementer, møder, kongresser og fester. Til sammenligning var besøgsgennemsnittet for det seneste årti 959.000. Det fremgår af en pressemeddelelse.
“I MCH elsker vi at have gæster og værtskabet. Derfor er det en stor glæde at kunne konstatere, at vi igen i 2023 har samlet rigtig mange mennesker i vores faciliteter og er tilbage på besøgsniveauet før corona”, siger Georg Sørensen, der er adm. direktør i MCH.
MCH ser frem til et 2024 med meget godt i vente indenfor alle forretningsområder. Derudover kan oplevelseskoncernen fejre 70-års jubilæum 20. maj 2024, og samtidig er forberedelserne godt i gang til 2025, der blandet andet byder på verdensmesterskabet i ishockey og det europæiske håndværkermesterskab, Euroskills.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025