Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Ifølge en Epinion-måling, bestilt af Københavns Kommune og præsenteret af HORESTA, mener 56 pct. af københavnerne, at deres bydel mangler flere nattelivstilbud som caféer, restauranter, barer og natklubber.

Samtidig oplever 80 pct. sjældent eller aldrig støjgener fra natteliv med udeservering. HORESTA opfordrer derfor til en udvikling af nattelivet, der matcher både borgernes og turisternes ønsker.

Jeppe Møller-Herskind, viceadm. direktør i HORESTA, fremhæver undersøgelsens resultater som en påmindelse om nattelivets betydning for byens livskvalitet og attraktivitet.

Læs hele historien på Fødevarewatch (kræver login)

Joe & The Juice er tilbage i plus

Juicekæden har vendt underskud til overskud og oplever rekordomsætning. Ny kapital og ambitiøs vækststrategi skal sikre ekspansion på kernemarkeder og nye regioner.

Debatten om drikkepenge ruller videre

Hvordan drikkepenge gives og opfattes er under forandring i takt med nye betalingsvaner og teknologiske løsninger. HORESTA deltog tidligere på ugen i DR Aftenshowet for at fremhæve behovet for fleksibilitet og respekt for gæstens oplevelse.

Log ind