Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Small Danish Hotels har vokseværk. Kæden tiltrækker flere nye hoteller, og gæstetallet ligger på en pæn opadgående kurve. Samtidig er hotelkæden i færd med at optimere gæsteoplevelserne med afsæt i innovation, digitalisering og viden om gæsternes adfærd, skriver Small Danish Hotels i en pressemeddelelse.
Som et led i at stimulere og udvikle et af de stærkeste hotelbrands i Danmark er Signe Vognsen de Vos netop tiltrådt som ny marketingchef i Small Danish Hotels. Den 45-årige cand.merc. kommer med en solid erfaring inden for branding, oplevelsesformidling og markedsføring, hvor hun senest har promoveret oplevelser i naturen i outdoorvirksomheden, Oase Outdoors.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025