Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Wonderful Copenhagen har taget et nyt værktøj i brug, der skal gøre det lettere at holde øje med turiststrømme og markedsføre byerne som turistdestinationer, skriver Frederiksborg Amts Avis.
Ved hjælp af anonymiserede og aggregerede teledata, som Wonderful Copenhagen køber gennem teleselskabet 3, er det muligt at følge med i turisternes færden, og det gør det lettere at sætte ind med markedsføring, hvor det giver bedst mening.
”Vi kan se, om turisterne er der én eller flere dage, hvordan de kommer til byen, og hvor de kommer fra. Og dermed, hvor vi kan udvikle os. Vi kan bruge teledata som et værktøj til at se, hvordan vi skal markedsføre os, og hvor der er muligheder for vækst,” siger Adam Engel, der er Head of Greater Copenhagen i Wonderful Copenhagen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025